Handleiding kaartverkoop
1 Zoek de voorstelling op in het programma
2 Klik op de gewenste voorstelling
3 Op de voorstellingspagina klikt u op de groene knop: in winkelmandje
4 Aan de rechterzijde ziet u dat de voorstelling aan uw winkelmandje is toegevoegd
5 Vervolgens klik u in het winkelmandje op de groene knop: reserveren. Ook kunt u kiezen voor 'verder winkelen' indien u voor meerdere voorstellingen wilt bestellen. U rekent de verschillende voorstellingen namelijk in 1 keer af
6 Bent u al ingelogd? Dan kunt u door naar stap 8
7 Bent u nog niet ingelogd? Log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Als u nog geen account heeft mag u deze eerst aanmaken.
8 Vervolgens kiest u voor 'verder winkelen' of 'reserveren.' Indien u verder winkelt kunt u meerdere voorstellingen in uw winkelmandje doen en herhaalt u stap 8, indien u doorgaat naar reserveren gaat u voor deze voorstelling(en) uw plaatsen kiezen.
9 In het volgende scherm kiest u voor 'zelf stoelen kiezen'. Soms kunt u ook kiezen voor automatische plaatsing en soms kunt u alleen kiezen voor automatische plaatsing (bijvoorbeeld voor voorstellingen in Spectrum of Basiliek). Met zelf stoelen kiezen gaat u vervolgens naar een plattegrond waar u uw gewenste plaatsen kunt aanklikken.
10 Kiest u voor automatische plaatsing? Voer het aantal kaarten in en klik op verder.
11 Kiest u voor zelf stoelen kiezen? Klik de gewenste stoelen aan, selecteer indien mogelijk een actieprijs en klik op: reserveren.
12 In het volgende scherm kunt u een vrijwillige donatie aan ons Lampegiet Cultuurfonds doen. Hiermee halen we bijzonder lokaal en jong talent naar Veenendaal. Uw bijdrage wordt erg gewaardeerd, maar hoeft natuurlijk niet.
13 Vervolgens kiest u voor afrekenen, kiest u uw bank en gaat u door naar het betaalscherm van de bank. Dit is voor elke bank anders. Let op: na het afronden van de betaling dient u weer terug te keren op de website van Theater Lampegiet. Gebeurt dit niet, dan is de betaling waarschijnlijk mislukt en kunt u het beste contact met ons opnemen via reserveren@lampegiet.nl.
14 Uw etickets staan na betaling in 'Mijn agenda' aan de rechterkant van uw scherm. De e-tickets kunt u op uw smartphone laten zien en hoeft u dus niet uit te printen.